Оплата і доставка
Наші котики-працівники працюють щодня, не покладаючи рук, аби допомогти вам комфортно піклуватись про улюбленців. Зробити своє Goodзамовлення можна цілодобово, 24/7, а отримати підтвердження його статусу, консультацію та будь-яку необхідну інформацію – у операторів кожного дня з 9:00 до 20:00.
Доставка по Києву і області
Наші кур’єри доставляють замовлення прямісінько до ваших дверей (незалежно від кількості та ваги товарів чи поверху будинку) щодня з 13:00 до 23:00.
Доставка кур’єром доступна при оформленні Goodзамовлення на мінімальну суму 500 грн і більше (з урахуванням усіх знижок та використаного кешбеку). У разі замовлень на суму до 500 грн відправляємо товари поштовими службами Нова пошта та Укрпошта.
Вартість доставки:- при замовленні на суму від 500 грн до 700 грн – вартість доставки 50 грн
- при замовленні на суму від 700 грн – доставка безкоштовна
У передмістя:
- при замовленні на суму до 1000 грн – вартість доставки 70 грн
- при замовленні на суму від 1000 грн – доставка безкоштовна
- готівка – розрахунок із котиком-кур’єром при отриманні замовлення (виключно у національній валюті)
- за реквізитами картки ПриватБанку – розрахунок попередньо до здійснення доставки або при кур’єрові після огляду замовлення
Доставка Goodзамовлення відбувається день у день, наступного дня або будь-якої зручної для Вас дати (просто вкажіть цю інформацію та часовий інтервал у коментарях “бажаний час доставки”). У ранковий час (до 13:00) доставка не здійснюється
Будемо вдячні за коментарі до замовлення, які міститимуть номер під’їзду, поверху, код від домофону та іншу інформацію, яка допоможе заощадити Ваш та наш час. Також за потреби можемо залишити пакунки у консьєржа.
*При передачі замовлення третім особам магазин не несе відповідальності за його комплектацію та цілісність.
*Якщо Ви дозамовили товари до раніше оформленого замовлення та їх сумарна вартість складає 700 грн (з урахуванням всіх знижок і використаного кешбеку), в такому разі доставка по Києву здійснюється безкоштовно та від 1000 грн у передмістя.
Наші менеджери обов’язково зв’яжуться з Вами для інформування про наявність товарів та узгодження умов доставки. У разі виникнення змін у термінах доставки ми обов’язково Вас попередимо.
Важливо! Звертаємо Вашу увагу, що статус товару “В наявності” може включати випадок, коли товар знаходиться на складах постачальника і його доставка потребує деякого часу.
Тваринок доставляємо в картонних переносках і лише по Києву та передмістю.
Самовивіз із торгового залу
Ви завжди можете забрати своє Goodзамовлення особисто за адресами:- с. Новосілки, вул.Озерна, 1 з 10:00 до 20:00
- м.Київ, пр-т Голосіївський, 128 з 10:00 до 20:00
- готівка – при отриманні замовлення в торгівельній точці (виключно у національній валюті
- за реквізитами картки ПриватБанку – розрахунок попередньо до отримання замовлення або безпосередньо в момент видачі в точці самовивозу
Щоб забрати своє Goodзамовлення в торгівельній залі, скажіть його номер котику-працівнику
Важливо! Для того, щоб зібрати замовлення іноді потрібен час, оскільки частина товару знаходиться на складі. Ми просимо оформляти замовлення на сайті і лише після підтвердження його готовності до видачі приїжджати за вказаною адресою.
Ваші товари зберігаються у пункті видачі протягом 7 днів. Якщо протягом цього часу покупець не забрав своє замовлення, то воно скасовується, а товари повертаються на склад.
Доставка по Україні
Ми співпрацюємо з поштовими службами Нова Пошта, Укрпошта та Justin.
Відправки здійснюються щодня. Замовлення, оформлені до 18.00, відправляємо того ж дня. Термін доставки залежить від обраної служби.
Способи доставки:- доставка у відділення
- доставка у поштомат
- адресна доставка
- до 1500 грн – відповідно до тарифів поштової служби
- більше 1500 грн – безкоштовна в відділення
- більше 2000 грн – безкоштовна до дверей
*суми замовлень вказані з урахуванням усіх знижок
Способи оплати- за реквізитами картки ПриватБанку (без додаткових комісій) – відправка товарів можлива лише після отримання оплати
- накладений платіж – за послуги поштової служби необхідно додатково сплатити комісію компанії-перевізнику
*Вартість переказу післяплати Нової пошти становить 20 грн + 2% від суми замовлення.
**За тарифами Укрпошти вартість переказу післяплати — 10 грн + 2% від суми замовлення при розрахунку готівкою у відділенні та 10 грн + 1% від суми замовлення при розрахунку карткою у відділенні.
Важливо! При відправці Goodзамовлення на суму до 300 грн здійснюється 100% передплата за реквізитами картки ПриватБанку.
Відправка переносок та наповнювачів відбувається лише за попередньою оплатою товару та за рахунок покупця.
Після відправки Goodзамовлення Ви отримаєте повідомлення із номером товарно-транспортної накладної на телефон, вказаний у замовленні. Товар можна отримати за цим номером ТТН в представництві транспортної компанії у Вашому місті та за наявності паспорта.
Ваше замовлення зберігається у перевізника протягом 4-х днів, 5-го дня відбувається його автоматичне повернення відправнику.
Важливо! Звертаємо Вашу увагу, що при транспортуванні замовлення будь-якою поштовою службою покупець повинен перевірити його цілісність та комплектацію безпосередньо у відділенні перевізника.
Просимо Вас при отриманні товару оглянути посилку безпосередньо у відділенні компанії-перевізника:
- Звірити кількість місць вказаних в ТТН з фактично отриманим
- Перевірити цілісність упакування, звернувши увагу на пошкодження різного характеру – втиснення, розриви, тощо
- Відкрити упакування та переконатись, що вміст відповідає товарному чеку, оглянути товар щодо ушкоджень
Наші котики-працівники завжди ретельно та обережно пакують Goodzамовлення, вкладаючи лише цілий та якісний товар. На жаль, іноді при транспортуванні він може пошкодитись.
У разі виявлення будь-яких дефектів або відсутності товару Вам необхідно зателефонувати нам за контактним номером і одразу в офісі перевізника скласти акт-претензію. Для подальших дій зверніться до нашого котика-оператора за контактним номером телефону.
Після видачі вантажу компанія-перевізник не приймає претензій.
За недотримання вищеперелічених пунктів ми не приймаємо претензії щодо пошкодженого чи втраченого товару, оскільки в такому разі не зможемо нічого вдіяти, аби владнати прикру ситуацію.
Якщо з Вашим Goodзамовленням трапилась якась халепа, будь ласка, не зволікайте і телефонуйте нашим котикам-менеджерам, які з радістю допоможуть та проінформують про подальші дії.